Tuesday, December 29, 2009

nEw sEm new liFe.....

ye yeahhh..
dah start dah sem baru ngan penuh happy...
sebab apa happy....leh jumpa dia selalu....hehe...
n jadual tersangt la kosong...
huhu....
xpa...senang nk study...
yeka study...
tu la azam aku...
nk study betul2...n jogging tiap petang...
haha...
harap istiqamah selalu...
kakadang aku xleh pakai gak...huhu
xpe...lumrah manusia...xblh nak perfect tiap masa...
lau perfect ja...kompem gila...
haha....
bnyk cabarn ni...
dgn ada yer game ro terbaru...mcm best....huhu
kena pandai manage time...
skng pun aku dah start tido awal...
sebab apa...nk kasi fresh g kelas...
awal2 dulu xnk bt...
lau x dpt la dekan....
huhu....
aku dah xblh dpt pangkat pertama dah...
lau x xyah bayar ptptn...
melepas...padan muka aku...
xpa.....usaha doa n tawakal mengiringi aku....

No comments: