Sunday, February 21, 2010

The next mid sem is beginning.....

yeah....
hari ini last cuti....huhu....nak cuti lagi....
apa boleh bt...tanggungjawab sebagai seorang pelajar harus diteruskan...huiii....
adoiyai....byk keja xbt....report laboratory.....assignment structural analysis....hui...byk keja betul....
bisnes emall xjalan lagi....penin da aku memikirkan yer....fizan....ganbate kudasai....huhu....
teruskan usaha anda....mana tawu....rezeki pada masa hadapan kita xnmpk lagi....kih2...
kalau cuti pnjg kan best....leh g cuti2 malaysia....cuti ja....da ada xpa...ni habuk xdak....adoiyai....
apa plan aku next mid sem yg akn bermula tepat jam kul 10....bg aku la....sapa da kelas kul 8 tu...p la yer...
boleh la aku tido lama sikit....
to all my classmate....go to class...jgn memonteng....tah2 aku pun ikt sama....keh2...
uish...xleh2...kena g gak....hehehe.....
ades...waktu sekarng menunjukan tepat jam 3.30 pagi....xtido lagi ka....hahahahaah....
yer2....nk tido da....huiz....oyasuminasi....zzzzzzzzzzzz

No comments: